jag tänker så mycket på dig!

lillebror!
När jag fick reda på att du skulle komma trodde jag att allt skulle bli skit.
Att jag skulle få taskiga kommentarer av massa dumma människor, att folk skulle sluta va med mig, och att det skulle vara det värsta som hänt.
så kom du....
då var det det bästa som hade hänt!♥
Jag kan fortfarande inte förstå, att jag har en lillebror, ett syskon, jag är storasyster..osv.
Det är 14 år emellan oss, men ibland kan jag känna att, det är inte så himla mycket. Det finns dem som det är störra skillnad på.
Under tiden som jag tyckte det var som jobbigaste, ( våren i 7:an) så gick jag runt och undrade så mycket.
Vem du skulle vara, hur du skulle se ut osv. Men det tog nästan ända fram tills du föddes, som jag fattade,
att jag egentligen vara gladast i världen. För JAg & väldigt Få andra, har en lillebror, som är 14 år yngre, som har båda föräldrarna samma, och inte är halvsyskon eller någonting.
Men nu är du här hos oss, jag det känns så bra.Jag tänker på dig, varje dag i  skolan, varje lektion och saknar dig. Jag älskar dig, lillebror! ♥


Kommentarer
Postat av: mizthanguyen

svar: awu tack så mycket thiih :) gullig bebis btw :) :D

2009-11-20 @ 21:47:22
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: simone

Vad sött :)

2009-11-21 @ 15:49:00
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0