Ditt Fina namn!

När han nu är 1 månad & en vecka..
tyckte vi det var dax att han skulle få ett namn. Smeknamn som " killen, bobben, sötis osv "
Det håller inte. Pojken måste ha ett, namn och efter många om & men så var det enda jag,mamma & pappa kom överens om EMIL.
Han är så söt. Fast lite tokig, tycker vi. Vi får nämligen inte sova så mycket.
Rättare sagt, mamma får inte sova någonting knappt. Men han sover hela dagarna, och är vaken hela nätterna.
Liksom lite tvärtom.  Men lille Emil, du kommer snart i i rätt rytm. Du kommer förstå att man måste sova om natten. ( jag tycker det är så störande att han får slippa dagis/skola, han kan sova äta & allt, precis när han vill )
Jag är så avundsjuk.Jag vill också sova på dagarna iställer för att vara i skolan.
Du har det bra du, lillebror! ♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Hihi man känner igen det där med dygnsrytmen, jag minns när mina två var bebisar då var de inte tal om att sova på nätterna inte :) Jättebra att ni ska ta vaccinet, så slipper eran lilla Emil få det. Mitt kusinbarn heter också Emil, gulligt namn. Har han mycket hår och är de mörkt eller ljust?? :)

kram

2009-11-09 @ 20:35:44
URL: http://strawbeliciouz.blogg.se/
Postat av: angelica - musiken är mitt liv

Tja =) Hoppas allt är bra med dig? Tänkte bara tipsa om min blogg som är till för dig som gillar allt inom musik & nöje! Kolla gärna in vad jag har för musik upplagd under kategorin "Musikuppdatering". Hoppas du inte tar allt för illa upp ;) Take care!

2009-11-11 @ 17:02:27
URL: http://angelicahg.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen

Hejsan! Jag och min kompis har gjort en dansvideo och skulle uppskatta ifall ni kunde ta er en titt :)

ifall ni tycker om den kan ni gärna länka den!



ha en fortsatt trevlig kväll :)

2009-11-18 @ 22:46:14
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0