Det är inte pinsamt, längre.

Så här är det !
Jag får väääldigt många kommentarer om varför jag tyckte det var pinsamt att få ett syskon nu.
Och det är för att vi inte har några syskon emellan och 14 år är ganska mycket.
TYCKTE jag ändå fram till han föddes.Men nu är det inte det längre. Det funkar bra.
Alla accepterar det, ingen bry sig så mycket..
Däremot kan det vara pinsamt om man är och handlar och träffar kompisar och kompisars syskon/familj t.ex.
Då vill man ibland..sjunka genom jorden eller något.. typ.
Likadant om folk som inte känner en, och man handlar av någon, när man har med sig lillebror eller små kusinerna, så tror alla ALLTID att jag är mamma. För jag ser mycket äldre ut än vad jag är.
En av mina kusiner som är 6 år trodde dem att jag var mamma till.. och du undrar jag.. ser jag SÅ gammal ut?
Många tror att jag är runt 18-20, och ibland orkar jag inte förklara utan då får dem tro det.
men det kan vara kul ibland, att låta dem tro det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0